Sunday, November 01, 2009

MASA DAN KETIKA TELAH TIBA UNTUK ANDA MELANGKAH MENJADI SEORANG JUTAWAN

Ribuan Manusia Seluruh Dunia Telah
Mendapat Pendapatan Lumayan Melalui
Program Usahawan Global GDI Dengan
Hanya Bekerja Dari Rumah.

ADAKAH ANDA ORANG YANG SETERUSNYA?

ANDA PASTI MAHU BONUS BULANAN RM60,000

Bukti Pendapatan En Mazelan Abas

ATAUPUN BONUS MINGGUAN RM2,000, BUKAN?

Bukti Pendapatan En Mohd Yusuf Abd Ghoni

REVOLUSI BISNES DARI RUMAH TELAH BERMULA

Selaras dengan perkembangan ICT, ramai yang telah mula mengorak langkah menggunakan Internet sebagai medium utama. Apakah kelebihan Perniagaan Internet?

Tak Perlu Keluar Rumah
Tak Perlu Pandai Bercakap
Tak Perlu Sewa Pejabat & Gaji Pekerja
Jimat Masa, Wang & Tenaga
Pasaran Luas – Tempatan & Global

MEMPERKENALKAN

GLOBAL DOMAINS INTERNATIONAL (GDI)

GDI yang bertapak di USA telah bermula sejak 1999 lagi. Selama sedekad ini, pelbagai kejayaan telah ditempuhi dan semakin ramai usahawan global yang telah dilahirkan dari seluruh pelusuk dunia.

GDI mengembangkan perniagaan mereka menerusi program International Affiliate yang kini menjadi antara program affiliate terbaik di dunia.

Menjalankan urusniaga website, domain & hosting.
Pengedar tunggal bagi domain “dot WS” (.ws).
Tersenarai dalam “Inc 500 List of of the USA’s 500 Fastest Growing Private Companies”.
Bekerjasama dengan banyak syarikat utama seperti Yahoo, BMW, Ebay.

MURAH – Hanya $10 (RM35) Sebulan

  • Benar, modal yang anda perlukan hanyalah RM35 sahaja sebulan. Apakah nilai RM35 hari ini? Murah sahaja modal niaga Usahawan Global GDI.

  • Selepas mendaftar, anda diberi Tempoh Percubaan selama 7hari. Bayaran RM35 hanya akan ditolak pada hari ke-8. Risiko yang sangat rendah untuk anda mencuba.

MUDAH – Hanya Promosikan Web Replika

  • Selepas mendaftar, anda akan mendapat 2 web replika daripada GDI.

  • Anda hanya perlu PROMOSI web tersebut. Anda tidak perlu risau tentang jualan kerana ianya akan diruskan secara automatik oleh sistem.

  • Jika ada sesiapa berminat mereka akan terus mendaftar secara online dan GDI akan memberitahu anda melalui email. Mudah bukan?

LUMAYAN – 4 Bonus Hebat

  • Dengan modal serendah RM35, sudah pasti ramai orang akan tertarik untuk menyertai GDI. Bonus lumayan menanti anda jika anda aktif menaja.

  • GDI menawarkan 4 Bonus Hebat iaitu :

    i) Bonus Unilevel (5 Level) – 50%
    ii) Bonus Referral – USD100 Jika Taja 5 Orang Seminggu
    iii) Bonus Hitter – USD5,000 Jika Taja 1,000 Orang Sebulan
    iv) Bonus Infinity – (Level 6 – Infinity)

Team GDI2U telah merangka Formula Pencen Tetap untuk membolehkan anda mencapai pendapatan RM60,000 sebulan seperti yang telah dibuktikan oleh Sifu Mazelan Abas kita.


InsyaAllah, dengan Formula Pencen Tetap, kita mendapat apa sahaja impian anda termasuk kebebasan kewangan, masa, rumah & kereta impian selagi kita rajin berusaha.

Kelebihan Team GDI2U

Team GDI2U sebenarnya adalah penjenamaan semula (rebranding) Team Formula Pencen Tetap yang diasaskan pada pertengahan 2009.

Matlamat utama Team GDI2U adalah untuk mengembangkan GDI di Malaysia & menjadi Team GDI TERUNGGUL di Malaysia, insyaAllah.

Justeru, cara yang paling mudah untuk membesarkan network adalah menyediakan satu platform yang boleh mengumpulkan semua ahli GDI.

Dengan itu maka terhasil web autodownline khas untuk ahli-ahli GDI merealisasikan hasrat untuk menjadi Usahawan Global GDI dari rumah.

Ahli-ahli Team GDI2U bakal menikmati kelebihan seperti:

Website Replika PERCUMA Untuk Memudahkan Promosi GDI Secara Online & Offline.
Sistem Autodownline Yang Membolehkan Anda Mendapat Prospek Apabila Mereka Mendaftar Melaui Web Replika Anda.
Pendaftaran & Pembayaran Dibuat Terus Kepada GDI. Anda Hanya Perlu Fokus Untuk Mempromosikan Web Replika Anda.
Latihan & Bimbingan Kumpulan Serta Bantuan Secara Online & Offline Yang Merangkumi Panduan Membina Website Peribadi, Panduan Pengiklanan Di Internet Dan Lain-lain.

SIAPA YANG PATUT MENYERTAI TEAM GDI2U?

1Malaysia boleh menyertai Program Usahawan Global GDI dengan syarat anda mesti berusia 18 tahun ke atas. Jadi tidak kira siapa, jika anda mahu berubah dan keluar dari comfort zone anda, anda dialu-alukan untuk menyertai kami.

Team GDI2U berhasrat untuk mengumpul seramai 100,000 Usahawan Global GDI menjelang Disember 2010. Mari kita war-warkan kepada 1Malaysia yang cemerlang.

Sama-sama kita buktikan rakyat Malaysia juga mampu berjaya di peringkat global walaupun hanya dari rumah. Ayuh semua, kita sudah berada di platform yang betul untuk mencipta sejarah.





No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...