Friday, November 13, 2009

TUKARKAN PELUANG MENJADI WANG !!!!

Dapatkan ebook percuma disini...

http://www.halimdanga.ws



Salam hormat,


Orang yang berjaya adalah orang yang cepat menukarkan peluang menjadi wang.

Bagaimana dengan halimdanga .?.Tentu anda juga mahu menjadi orang yang berjaya.

Tidak hairanlah kenapa orang yang berjaya suka mencari peluang, tetapi orang

yang GAGAL pula sering mencari alasan. Kenapa erkk?



Namun begitu setiap orang tidak dilahirkan dengan kemahiran dan keupayaan yang

sama.Contohnya, semasa kita bersekolah dahulu, cuma ada seorang sahaja yang akan

mendapat nombor 1 di dalam kelas.Betul, tak?. Tetapi apabila kita bandingkan usaha

yang dilakukan oleh orang yang mendapat nombor 1 dengan yang mendapat tempat

tercorot adalah sangat berbeza.



Jadi, cara terbaik untuk mendapat nombor 1 juga adalah dengan meniru apa yang dibuat

oleh orang yang dapat nombor 1 itu. Dalam erti kata lain, buat apa sahaja yang di

lakukan oleh orang yang dapat nombor 1 untuk memastikan dia berjaya. He! He! He!

Termasuklah meniru jawapan orang yang dapat nombor 1 semasa peperiksaan.



Adakah Anda ! nak tahu bagaimana saya mendapatkan prospek dan seterusnya

mendaftar sebagai affiliate GDI?.Apa yang saya buat adalah mempromosikan laman web

Aku Jutawan Paypal di iklan iklan percuma. Saya iklankan di 25 laman web iklan percuma.



Jika setiap hari cuma ada seorang sahaja memuat turun dari setiap laman web. Ini sudah

menjadikan sejumlah 25 orang memuat turun ebook Aku Jutawan Paypal.

Dalam masa sebulan lebih dari 750 orang memuat turun ebook ini. Dan untuk pengetahuan

Anda , bulan ini sudah ada 10 orang yang mendaftar menjadi affiliate. Soalan saya,

adakah Anda juga mahukan 10 affiliate?. Mudah sahaja...tiru apa yang saya buat.



Dengan usaha yang saya lakukan seperti di atas, saya berjaya mendapatkan 10 affiliate.

InsyaAllah, jika ada lakukannya, ada juga akan dapatkan hasil yang sama.

halimdanga , cepat tukarkan peluang menjadi wang.Orang yang GAGAL adalah orang yang

terlampau banyak membuat kajian, akhirnya masa terbuang begitu sahaja. Namun saya yakin,



Anda tidak tergolong dengan mereka itu. Ayuh! Mari kita jadi 'bangsa Malaysia'

bangsa yang HEBAT.



Sampai jumpa lagi.

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...