Sunday, May 14, 2017

INSURANCE TAKAFUL - SIMPANAN HIBAH TAKAFUL

Pelan Enrich Gold - Simpan 20 tahun terima gaya hidup 30 tahun .
Pelan Simpanan ini diwujudkan oleh AIA Public Takaful bagi membantu para pelanggan bagi merealisasikan simpanan mereka diusia pesaraan kelak agar mengcukupi untuk menampung kos perbelanjaan semasa persaraan . Pelan ini mirip seperti pelaburan Hartanah dimana setiap 2 tahun para pelanggan hanya membuat " Installment " hartanah yang bernilai RM 100K  selama 20 tahun.

Selepas 20 tahun pelanggan akan menerima hasil RM " sewaan " sebanyak 12% daripada nilai hartanah RM 100K itu tadi. Andaikata ditakdirkan  pelanggan belum sempat menghabiskan  " Installment " itu akibat kematian  , lumpuh  atau diserang penyakit kritikal  ,  Pihak bank akan menyerahkan 100 % nilaian hartanah + Jumlah sewaan yang tidak dibayar  + baki Jumlah pelaburan  yang telah dijanakan oleh AIA . 

Perkara ini akan menjadi hak  " SIMPINAN " Pelanggan dan Waris .
Pelan Simpanan yang pendek dan ringkas . Simpanan boleh di pilih sama ada 10 tahun atau 20 tahun dan anda akan menikmati  5 % , 8%  dan 12 % cash payout  setiap tahun . Disamping itu bagi megekalkan  legasi Simpanan anda . Pelan ini dilindungi oleh AIA PUBLIC TAKAFUL  sebagai persedian sekiranya sesuatu berlaku tanpa disangka seperti kematian dan juga hilang  upaya kekal . Setelah 10 tahun atau 25 tahun akan datang menerima semula dividen 120% daripada hibah sebagai saguhati memilih AIA PUBLIC TAKAFUL sebagai instrument perancangan kewangan Anda .

Untuk mendapatkan maklumat lanjut sila hubungi ;
INSURANCE TAKAFUL – SIMPANAN HIBAH TAKAFUL
Abdul Halim Bin Othman ( A.hbo )
016 715 8499 /019 750 8499
Call / Sms / Whatsapp .

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...