Sunday, January 26, 2020

BLACK G NUTRIMA BY MARDI-ENERGY BUSTER


Minuman bagi mereka  yang inginkan Gaya hidup sihat dan AKTIF ...

Ransangkan tenaga anda sepanjang hari samada sebelum, sedang dan selepas banyak menggunakan tenaga.. 

Badan kita terdiri daripada sekurang-kurangnya 60% air dan kita sentiasa kehilangannya melalui pengeluaran peluh, membuangnya di tandas dan juga semasa bernafas. 

Anda mungkin tidak tahu ini, tetapi sedikit dehidrasi cukup untuk membunuh getaran anda. Dehidrasi sederhana telah dikaitkan dengan masalah kardiovaskular.

Ia boleh menyebabkan darah menjadi pekat, memaksa jantung mengepam lebih kuat untuk membawa darah ke sel-sel dan organ yang menyebabkan keletihan.

Untuk langkah yang baik, masukkan hirisan buah-buahan sitrus dan setangkai daun pudina untuk membuat air rendaman buah anda sendiri. 

Bukan sahaja rasanya sangat baik, ia meningkatkan air anda dengan zat makanan dan vitamin penting yang diperlukan untuk membina sistem keimunan yang lebih kuat.

Jika anda malas dan tiada masa untuk semua itu... Cubalah Ener-Gplus, produk minuman tenaga dan kesihatan keluaran BLACK G SDN. BHD. 

Keterangan dan manfaat boleh dilihat di gambar yang disertakan... 

INFO LENGKAP :

#BlackG
#EnerGplus
#produkRnDsaintisMardi 
#SaudagarOnline 

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...