Saturday, October 14, 2006

BAGAIMANA UNTUK MENDAFTAR MENJADI AHLI UFO!

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli UFO :

PENDAFTARAN :

Yuran keahlian seumur hidup RM 140.00 (sebelum pelancaran Nov 2006 )
anda akan mendapat produk UFO
- Kopi 6 kotok
- teh 4 kotak
- stater kid yang lengkap .
- khidmat percuma daripada saya .

Setelah anda memilih untuk bergabung bersama kelurga besar UFO .Sila buat pembayaran untuk pendaftaran dan produk akan saya hantar melalui pos laju .
kos penghantaran sebanyak RM 10.00 .

PEMBAYARAN

Pembayaran secara online terus ke Akaun Maybank saya .

Nama : Abdul Halim bin Othman .
No akaun :151017-045549
Jenis Akaun : Simpanan

Setelah pembayaran dibuat sila hubungi saya di 016-715 8499 / 019-750 8499
.sila scan slip bank tersebut dan ke Email :ahohel@yahoo.com.sg
sebagai bukti pembayaran anda .Hubungi saya sekiranya memerlukan maklumat lanjut .terima kasih .

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...