Monday, October 16, 2006

KESEMPATAN DATANG LAGI !!!

Seorang anak Muda berusia 24 tahun yang mengangur ,bekas pekerja kilang dan penjaga kedai .Dia berasal dari Kalimantan .Kini boleh berjaya di UFO dan telah mendapat kereta mewah JAGUAR Serta sebuah Rumah Mewah hanya dalam tempoh dua tahun .Jangan berniaga ,mencari perkerjaan aja susah di Indonesia saat ini .Sekarang aja ada 40 juta orang yang mengangur dengan tahap pendidikan yang rendah dan sangat susah untuk mendapat pekerjaaan.Sedangkan siswazah yang menggangur juga banyak kerana susah untuk mendapat pekerjaan .

Tapi , Bagaimana seorang pengangur dapat berjaya dalam tempoh dua tahun dengan mendapat sebuah kereta JAGUAR dan Rumah Mewah . Kalau ia berkerja dengan orang lain belum tentu dia akan memeliki semua itu .

Jawapannya adalah anak muda tersebut memiliki KESEMPATAN untuk berjaya .!!! Dan kesempatan tersebut hanya ada di UFO dengan sistem BKB-nya .

Oleh sebab itu waspadalah ................

Kerana kejayaan itu terjadi bukan hanya ada niat namun ada KESEMPATAN.
Sebagai contoh teman -teman semua .Apakah teman semua mahu hadiah .Nah siapa cepat pasti dapat ........hubungi saya segera .

Cuba lihat ! saya telah memberi contoh pada teman semua bahawa jika ada kesempatan tapi tiada niat ,maka teman tidak akan dapat berjaya .Harus ada Niat dan Kesempatan .Saat ini Niat harus ada dalam diri dan UFO lah yang memberi kesempatan pada saudara yang mempunyai impian. wahai teman semua jadilah orang yang berjaya .......kerana orang yang berjaya sahaja yang boleh membantu dan membahagiakan orang yang dicintainya ! contohnya ibubapa kita .........

UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI :

ahohel@yahoo.com.sg

TEL / SMS : 6016-715 8499 /6019-750 8499

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...