Tuesday, October 17, 2006

KENCING MANIS ATAU DIABETES SEMBUH BERKAT PRODUK UFO A2 DAN B6

KESAH BENAR :

Alhamdulilah , puji dan syukur kepada Allah SWT. Itulah hal pertama yang saya lakukan atas kesembuhan penyakit kencing manis saya .Terimakasih kepada puan Moedjiastuti dan puan Valentin Maryati yang tidak kenal penat lelah dan tidak kira pagi atau petang dan tengah malam menghantarkan PRODUK UFO yaitu A2 ( Mur-Teh ) dan MGL Kapsul B2 sehingga dalam 3 bualan penyakit kencing manis yang saya alami selama tiga ( 3) tahun beransur baik .

Terimakasih kepada En Fico Kaiser yang telah memberikan PRODUK UFO secara percuma sehingga penyakit saya sembuh sepenuhnya .(Bantuan drp Yayasan UFO )

Penyakit kencing Manis saya bermula sejak tahun 2002 dan bertambah parah , Tapak kaki dan punggung kiri timbul luka kecil berlubang dan hampir tembus , Semua luka akibat kencing manis saya mengeluarkan bau yang kurang sedap sehingga Mac 2003 saya sudah tidak mampu berdiri lagi. Berobat di Hospital belum berhasil dan Doktor menyarankan kepada saya supaya kaki saya di POTONG kerana luka semangkin membesar. Jangankan untuk kos rawatan yang tinggi saya tidak mampu kerana untuk makan saja susah .Pada oges 2002 penyakit kencing manis saya bertambah parah dan mengeluarkan bau busuk dan perniagaan gerai makan kami semangkin kekurangan pelanggan dan akhirnya perniagaan gerai saya ditutup .

Sekian kisah hidup saya .....Kini saya sudah sembuh berkat PRODUK UFO ....... Percakapan En A. Surachman .......Sekiranya anda punya teman atau saudara yang berpenyakit kencing Manis harap dapat hubungi saya di Tel @ sms 016-7158499 /019-7508499 .

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...