Thursday, October 19, 2006

UFO ADALAH KESEMPATAN ANDA !

Jika ada kempatan yang boleh membawa kepada kejayan kita....maka kita harus merebutnya ? Setiap pekerjaan ada masalahnya ...maka itu UFO memberi anda harapan yang lebih baik untuk mendapatkan KEMEWAHAN yang anda impikan .

Oleh sebab itu jangan melihat kesusahan tersebut ....Tapi lihatlah KESEMPATANNYA ...Kesulitan tersebut timbul kerana Anda masih tidak tahu caranya....Maka itu banyak bertanya pada orang yang berjaya ......

Orang yang gagal dalam hidup ialah orang yang melihat kesusahannya tanpa melihat KESEMPATANNYA dan siap menghadapi kesulitannya.

Musuh utama untuk menjadi orang yang berjaya adalah rasa TAKUT .
  • TAKUT tidak berjaya dalam perniagaan ini.
  • TAKUT ditolak orang lain.
  • TAKUT merugikan orang lain........dan lain-lain

Jadi jika timbul perasan takut .....bertemanlah bersama orang yang berjaya bukan orang yang gagal .....jika anda berteman dengan orang yang gagal maka anda akan bertambah TAKUT maka dengan itu kejayan anda bertambah jauh .

Kalau perasaan TAKUT timbul lagi .....Ingat kembali UFO adalah KESEMPATAN ANDA MENCAPAI CITA-CITA ANDA DAN IMPIAN KITA SEMUA .

UNTUK KETERANGAN LANJUT HUBUNGI :

ahohel@yahoo.com.sg

TEL / SMS :6016-715 8499 @ 6019-750 8499 .

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...