Saturday, April 18, 2009

PAGI SABTU YANG CERIA...

Assalammualaikum....

Rasanya dah lama tak buat post baru....hari ini aku ingin maklumkan bahawa aku dah buka kedai PERKHDAMATAN PEMBAYARAN BIL SECARA TERUS...ONLINE PAYMENT SERVICES.!!!!

Kenapa aku buka perniagan ini.....
kerana nak tolong rakan2 yang tak ada masa nak bayar bil....beratur lama kat p/pos....

dengan ada perkhidmatan aku ini dapat di orang jimtakan masa..... sebenarnya bagi yg tinggal kat kampung dapatlah kemudahan sikit.....jimat masa jimat ringgit anda. orang tak buat kita buat. semua pekara yang boleh bayar online aku buat ! contoh buat cukai jalan ...bayar saman ...beli tekit penerbangan....dan banyak lagi......

oh ! kedai aku di Taman perling johor.

Smart D' Enterprise (JM0540985-K)

No 6, Gerai Jalan Layang 8 ,
Taman Perling ,81200, Johor.

Setiap bayaran disertakan Resit bayaran......maybank2u resit.


No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...