Thursday, September 29, 2011

NEXTCUBES LEBIH BAGUS DARI FACEBOOK (LANGKAH 2 DAN 3)

2. Apa yang perlu buat sekarang ini ?
 
Ok saya terus ke tindakan, hanya mereka yang bertindak sahaja yang layak dapat bonus2 tersebut. Apa yang anda perlu buat sekarang ini ialah :
Daftar dengan nextcubes.com - klik sini

Lengkapkan profile anda di nextcubes bagi yang belum lengkapkan profile. Klik pada "Edit Account". Edit juga bahagian Basic Information dan letak gambar anda.
Aktifkan ewallet anda di tab menu "My eWallet". Untuk aktifkan eWallet, anda perlu upload I/C anda. Kenapa perlu upload I/C ? kerana pihak nextcubes mahu pengguna dan peniaga yang jujur. Sebarang penipuan sama ada di pihak pengguna atau peniaga, mudah untuk di ambil tindakan. Sama seperti anda mahu aktifkan sim kad handphone, anda perlu bagi salinan I/C untuk aktifkan sim kad anda demi keselamatan semua orang.

Pastikan NAMA, NO I/C, GAMBAR, dan TULISAN semuanya jelas boleh dibaca. Anda boleh scan atau guna kamera handphone anda dan upload di bahagian "Attach scan of IC", isi nombor I/C dan klik Submit. eWallet anda akan aktif dalam tempoh 30 minit sehingga 24 jam.

3.Bila ewallet dah aktif kena buat apa ?

Anda perlu beli cubepoint sebanyak RM10. RM10 = 10cubepoint anda dapat. Macam mana nak beli?

Klik dekat My eWallet > Buy Cube Point

Bank in RM10 pada akaun syarikat Nextcubes atas nama Unstoppable Network - Maybank No. Akaun 564557125114

Klik pay through bank > bahagian Payment Info : isi masa - tarikh dan jumlah anda bank in

Bahagian Attach Payment Info untuk anda upload resit bank in yang anda lakukan. Jika guna bank tranfer secara online, anda tak perlu upload. Pastikan juga resit yang anda upload boleh dibaca, guna kamera H/P pun boleh. Isi letter code dan klik submit.

P/s : Buy Cubepoints Schedule : Isnin - Jumaat : 10am - 6pm ; 8.30pm - 11pm
Sabtu : 10am - 1pm ; Ahad & Cuti Umum : Off Cubepoint

1 cubepoint = RM1
Klik bank account dan isikan maklumat akaun bank anda. Ini penting untuk pengeluaran bonus kerana bonus akan dikerditkan ke dalam akaun bank anda

No comments:

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...