Tuesday, May 16, 2017

TAKAFUL - AIA MEDICAL CARD

TAKAFUL - AIA PUBLIC TAKAFUL MEDICAL CARD

APAKAH MEDICAL CARD TERBAIK SEKARANG ?

Sudah tentu AIA Public Takaful

Medical Card AIA Public Takaful Terbaik The Best Malaysia
Medical Card AIA Public Takaful Terbaik The Best Malaysia

Apakah Kelebihan AIA Public Takaful ?
Sila baca kelebihan AIA Public Takaful di bawah dan buat perbandingan dan keputusan terbaik untuk diri anda dan keluarga anda. Orang bijak pasti bijak memilih.


MEDICAL CARD AIA PUBLIC TAKAFUL


Kad Perubatan AIA Takaful merupakan satu plan perlindungan perubatan lengkap yang flexible sesuai untuk individu yang mementingkan perlindungan komprehensif.

100 % CASHLESS (Tiada ko-takaful)
Kad Perubatan atau Medical Card AIA Takaful adalah 100% cashless. Tiada perkongsian amaun Ko-takaful. Ini bermaksud, bill hospital anda AIA akan dibayar 100%!!


UNLIMITED (Tiada had seumurhidup)
Unlimited! Benar! Tiada had untuk seumur hidup. Hanya had tahunan digunapakai.
Ini bermakna, medical card anda adalah UNLIMITED. Sesuai untuk penggunaan di hari tua TANPA PERLU RISAU tentang kadar kenaikan inflasi atau kehabisan had kuota seumur hidup. Bukan RM600K atau 1 juta atau 2 juta...UNLIMITED power...terbaikk...


Flexible (Sumbang untuk perlindungan yang diperlukan sahaja)
Pelan perlindungan Perubatan AIA Takaful sangat fleksibel dimana anda boleh menyertai mengikut keperluan (needs) anda.



Boleh menyertai pelan perlindungan perubatan secara standalone atau sebagai rider kepada polisi takafulink.

Anda juga boleh memilih pakej yang bersesuaian dengan peringkat kehidupan anda. Dari pakej Individu sehingga pakej keluarga, semuanya ada untuk pilihan anda!


Had Tahunan yang tinggi (sehingga RM260,000 setahun)
Kad Perubatan AIA Takaful mempunyai had tahunan yang tinggi sehingga RM260,000 setahun dan had tahunan UNLIMITED!

Boleh juga UP sampai RM1.5 juta had tahunan....sila minta tambahan RIDER A Plus MedBooster-i. Harga lebih sikit lah...

Sangat recommended untuk orang yang ade history family sakit jantung, kanser dan buah pinggang....kos janji boleh cover...


Medical Card Gold VVIP dengan swipe facility
Pemegang polisi Medical Card AIA Takaful sangat bertuah, dengan swipe facility, urusan kemasukan hospital adalah semudah ABC! cepat dan mudah..

Paling menarik, Pemegang Medical Card AIA mempunyai kelebihan Kaunter khas di hospital swasta tertentu. Ini bermakna, anda tidak perlu berebut dan beratur bersama pemegang medical card syarikat lain, anda akan dilayan dikaunter khas "PRIORITY AIA". Que Management System (QMS) khas buat pelanggan AIA & AIA Public Takaful.

ini adalah sebahagian inisiatif AIA untuk memberi "excellent customer service & customer experience" yang terbaik untuk pemegang polisinya.

NOTIS PENTING = Perlu faham tak semua hospital terima Swipe Facility sebagai pengganti DEPOSIT masuk wad. So kene call dulu sebelum ke Hospital Panel AIA. Itulah isunya....hak pihak hospital untuk tak nak terima deposit secara digital ni. Die nak jugak duit cash anda huhuhu. Kene lah readykan dalam RM300-500 lebih kurang. Bila check-out die pulangkan semula cash tu.
p/s: Setakat saya pernah call di Seremban hanya Mawar Renal Medical Centre terima swipe...dan di Kuantan pula, KPJ Specialist Medical Centre....best...best...tak payah bayar DEPOSIT. Kuasa memilih ditangan anda...terbaikkk...


Service 24 jam (Service GL department AIA 24 jam)
Jangan risau tentang GL anda. AIA Guarantee Letter Department beroperasi 24 jam sehari, 365 hari setahun. Tanpa bercuti, Tanpa berehat. Kami sentiasa bersama disaat anda memerlukan 24-7 dan 365 hari setahun! We are the best!


Hubungi saya untuk maklumat lanjut:

ABDUL HALIM BIN OTHMAN
016 715 8499 /019 750 8499
AIA TAKAFUL PLANNER 

1 comment:

Blogger said...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Get professional trading signals sent to your cell phone daily.

Start following our signals today and gain up to 270% a day.

LURVE TEA

LURVE TEA - TEA TERBAIK PENAWAR KENCING  MANIS YANG DIYAKINI BERKESAN . ANDA NAK TAHU ? KAMI ADA TEA  YANG DAPAT  MEMBANTU MENUR...